VERZENDINSTRUCTIES














    Geen tijd? Woon je te ver uit de buurt? Kortom, lukt het je niet
    om je spelcomputer langs te brengen?
    Stuur 'm gewoon op!

    Stap 1:
    Vul het formulier in en druk op versturen. Je ontvangt vervolgens van ons een bevestiging en indien al mogelijk een prijsopgave per email. Print deze email of schrijf het over.

    Stap 2:
    Verpak het defecte toestel samen met de verzendbevestiging in een goed beschermde doos. Zorg voor voldoende vulmateriaal.

    Stap 3:
    Noteer het adres van Consolerepairz op het pakketje:

    Consolerepairz

    Kruisweg 9
    6075 AL Herkenbosch

    Stap 4:
       Breng het pakketje naar het postkantoor en stuur het bij voorkeur aangetekend naar ons op. Zo is de inhoud van uw pakketje tot maximaal € 500,00 verzekerd tegen verlies en beschadiging. Is de waarde van uw toestel hoger dan € 500,00, maak dan gebruik van de verzekerservice van Postnl.

    Ontvangst en reparatie

    Na ontvangst van je pakketje gaan wij met jouw toestel aan de slag. Wij gaan eerst onderzoeken wat het defect is. Blijkt uit het onderzoek dat er iets anders met je console aan de hand is of meer onderdelen defect zijn, dan nemen wij eerst contact met je op om e.e.a. te overleggen. Vervolgens gaan we repareren en kunnen we doorgaans je toestel binnen 48 uur* alweer terugsturen. We sturen voor verzending een betaalverzoek per email of whatsapp. Zodra het bedrag van het betaalverzoek is voldaan zullen we het pakket posten.