Verzendinstructies2019-09-06T12:28:19+00:00

VERZENDINSTRUCTIES
















Geen tijd? Woon je te ver uit de buurt? Kortom, lukt het je niet
om je spelcomputer langs te brengen?
Stuur 'm gewoon op!

Stap 1:
Vul het formulier in en druk op versturen. Je ontvangt vervolgens van ons een bevestiging en indien al mogelijk een prijsopgave per email. Print deze email of schrijf het over.

Stap 2:
Verpak het defecte toestel samen met de verzendbevestiging in een goed beschermde doos. Zorg voor voldoende vulmateriaal.

Stap 3:
Noteer het adres van SPC Service op het pakketje:

SPC Service

Kruisweg 9
6075 AL Herkenbosch

Stap 4:
   Breng het pakketje naar het postkantoor en stuur het bij voorkeur aangetekend naar ons op. Zo is de inhoud van uw pakketje tot maximaal € 500,00 verzekerd tegen verlies en beschadiging. Is de waarde van uw toestel hoger dan € 500,00, maak dan gebruik van de verzekerservice van Postnl.

Ontvangst en reparatie

Na ontvangst van je pakketje gaan wij direct met jouw toestel aan de slag. Vervolgens gaan we eerst onderzoeken wat het defect is. Blijkt uit het onderzoek dat er iets anders met uw toestel aan de hand is of meer onderdelen defect zijn, dan nemen wij eerst contact met u op om e.e.a. te overleggen. Vervolgens gaan we repareren en kunnen we doorgaans je toestel binnen 48 uur* alweer terugsturen. De retourzending is gratis voor reparaties boven € 100,00. In alle andere gevallen brengen wij € 6,95 verzendkosten in rekening.