FAQ – veel gestelde vragen2024-06-12T12:11:55+00:00

Veel gestelde vragen

Op welke manier kan ik betalen?2024-06-12T11:49:54+00:00

Betalen kan bij ons op 2 manieren. Via een Rabobank betaalverzoek of contant.
In de meeste gevallen ontvang je bericht, via whatsapp, sms of email, als de console klaar is. In dit bericht sturen wij dan een Rabobank betaallink mee.
Contant betalen is ook altijd mogelijk.

Hoe gaan jullie om met mijn (privé)gegevens?2024-06-12T11:25:21+00:00

Uw gegevens zijn bij ons altijd veilig. Wij werken niet samen met externe marketingorganisaties.
Meer informatie kunt u vinden in de Privacy- en Cookieverklaring.

Kan ik ook zonder afspraak langskomen?2024-06-12T10:11:03+00:00

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Bij een aanmelding via het aanmeldingformulier, whatsapp, email of telefoon kunnen we afspreken wanneer de console gebracht kan worden. U kunt zelf aangeven wanneer u het liefst wilt brengen. Wat tijden betreft zijn wij flexibel.

Hoelang heb ik garantie op een uitgevoerde reparatie?2024-06-12T10:11:18+00:00

Wij geven altijd 6 maanden garantie op de reparatie en de gebruikte onderdelen. Op harde schijven zit een garantietermijn van 2 jaar.

Kan ik mijn console ook opsturen voor reparatie?2024-06-12T11:42:04+00:00

Jazeker, je kunt je console ook naar ons opsturen. Verpak je console in een goed beschermde doos. Zorg voor voldoende vulmateriaal. Voeg ook een briefje met je naam, adres, telefoonnummer en email bij.

Veel gestelde vragen

Ga naar de bovenkant