Veel gestelde vragen
Betalen kan bij ons op 2 manieren. Via een Rabobank betaalverzoek of contant.
In de meeste gevallen ontvang je bericht, via whatsapp, sms of email, als de console klaar is. In dit bericht sturen wij dan een Rabobank betaallink mee.
Contant betalen is ook altijd mogelijk.
Uw gegevens zijn bij ons altijd veilig. Wij werken niet samen met externe marketingorganisaties.
Meer informatie kunt u vinden in de Privacy- en Cookieverklaring.
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Bij een aanmelding via het aanmeldingformulier, whatsapp, email of telefoon kunnen we afspreken wanneer de console gebracht kan worden. U kunt zelf aangeven wanneer u het liefst wilt brengen. Wat tijden betreft zijn wij flexibel.
Wij geven altijd 6 maanden garantie op de reparatie en de gebruikte onderdelen. Op harde schijven zit een garantietermijn van 2 jaar.
Jazeker, je kunt je console ook naar ons opsturen. Verpak je console in een goed beschermde doos. Zorg voor voldoende vulmateriaal. Voeg ook een briefje met je naam, adres, telefoonnummer en email bij.